Strategie a marketing v sociálních službách

Akreditováno u MPSV

Obsah vzdělávacího kurzu

  • základní atributy organizace
  • tvorba strategického rámce
  • vztah mezi strategií, organizační strukturou a interní kulturou
  • řízení změn v organizaci
  • strategická východiska marketingu v sociálních službách
  • marketingová komunikace
  • plánování a organizace efektivního marketingu
  • hodnocení a kontrola marketingové výkonnosti
  • budování a hodnota značky (brand management)
  • péče o klienty a další cílové skupiny

Cílová skupina

  • vedoucí pracovníci (management NNO)

Přínos

Absolvent umí formulovat vizi, poslání a hodnoty organizace. Zná doporučenou strukturu strategického plánu a je připraven jej navrhnout. Ovládá zásady a principy marketingu služeb a rozumí tomu, jak v praxi aplikovat marketingový mix. Osvojí si kroky vývoje nových služeb a je schopen je použít v praxi.

Forma

Dvoudenní vzdělávací seminář (16 hodin)  – maximální počet účastníků 10.