Marketing pro sociální podnik

Vstupujete na trh se svou službou či novým produktem a chcete být konkurenceschopní?
Nedaří se Vám se prosadit s produktem/službou na trhu?
Záležím Vám na spokojenosti Vašich zákazníků?

Marketingový pohled – jakkoli v neziskovém sektoru zatracovaný – je třeba v každém bodě, kdy nabízíme naše služby či produkty úplatně. Platidlem nemusí být nutně peníze, nicméně principy poskytování služeb jsou univerzální.

V rámci workshopu Marketing pro sociální podnik Vás provedeme cestou od strategického vymezení Vaší organizace až po harmonogram činností, souvisejících s propagací Vašich služeb a produktů.

Výstupem workshopu je společně vytvořený marketingový plán Vaší organizace.

Zajímá Vás také problematika Public Relations (PR)? Více informací se dozvíte zde.

Čemu se v průběhu workshopu věnujeme?

  • marketing nebo PR?
  • základní marketingové pojmy a jejich praktické použití
  • strategické vymezení
  • marketingová analýza (cílová skupina, trh, konkurence)
  • marketingový mix
  • marketingová komunikace

Podrobnější informace Vám rádi poskytneme na osobní schůzce či po telefonu.

Ke stažení

Leták Marketing pro sociální podnik

Návazné aktivity

Worskopy

  • Příprava a správně výběr týmu
  • Řízení změny v NNO
  • Strategické plánování
  • Expertní dobrovolnictví

Vzdělávací kurzy

Ilustrace razítka