Fungující komunikace v organizaci i týmu

Ztrácí se Vám významné procento informací tak nějak „po cestě“?
Řešíte opakovaně nesplněné úkoly, které jsou způsobeny nedostatečnou komunikací mezi kolegy navzájem?

Workshop Fungující komunikace v organizaci i týmu je úzce zaměřen právě na interní komunikaci v co nejvyšší efektivitě. Komunikace je alfou i omegou dobrého fungování jakékoli skupiny lidí. Tak to prostě je.

Výstupem workshopu je sebereflexe organizace, týmu i jednotlivců ohledně jejich komunikačního stylu a zejména jeho slabých stránek.

Čemu se v průběhu workshopu věnujeme?

  • přednosti a slabiny komunikace v naší organizaci či týmu
  • naše komunikační pyramida
  • jak nám funguje zpětná vazba
  • co nám komunikaci kazí
  • co dělat, aby informace došla v nezkreslené podobě tam, kam má

Podrobnější informace Vám rádi poskytneme na osobní schůzce či po telefonu.

Více o tématu péče o zaměstnance naleznete zde.